Hyppää sisältöön

Jäsenasiat

Omat jäsentietosi ja -asiasi

Ovatko jäsentietosi oikein? Tältä sivulta saat tietoa, miten voit tarkistaa ja muuttaa jäsentietojasi. On tärkeää, että Teollisuusliitolla on aina yhteystietosi ja tieto työpaikastasi.

Teollisuusliiton eAsiointi on verkkopalvelu, jonka kautta on helppo hoitaa jäsenyysasioita.

Kirjaudu eAsiointiin ja tarkista ja korjaa tietosi. Kirjautumista varten tarvitset suomalaiset verkkopankkitunnukset. Tarkista ainakin omat yhteystietosi, työpaikkasi tiedot ja tilinumerosi. Lue lisää eAsioinnista.

Kirjaudu eAsiointiin. Sivu ei ole selkokielinen.

Voit hoitaa jäsenasioitasi myös ammattiosastosi taloudenhoitajan tai jäsenhuoltajan kanssa. Kysy yhteystiedot oman työpaikkasi luottamusmieheltä.

Voit myös käydä Teollisuusliiton aluekeskuksessa. Lisäksi liiton jäsenpalvelu auttaa sinua jäsenasioissa. Katso yhteystiedot seuraavasta kohdasta.

Teollisuusliiton jäsenpalvelu

Haluatko päivittää tietojasi tai kysyä jäsenyysasioista? Soita tai lähetä sähköpostia Teollisuusliiton jäsenpalveluun.

  • Jäsenpalvelun puhelinnumero on 020 690 446. Soita maanantaina, tiistaina, keskiviikkona, torstaina tai perjantaina kello 8.30–12.
  • Teollisuusliiton asiointikielet ovat suomi, ruotsi ja englanti.
  • Jäsenpalvelun sähköpostiosoite on: jasenpalvelu@teollisuusliitto.fi.
    Kun lähetät sähköpostia jäsenpalveluun, kerro viestissä jäsennumerosi tai henkilötunnuksesi alkuosa. Älä kerro koko henkilötunnustasi.

Ilmoita muutoksesta Teollisuusliitolle


Ilmoita meille heti, jos työelämässäsi tapahtuu muutos. Esimerkkejä muutoksista ovat:

  • vaihdat ammattiliittoa tai työttömyyskassaa
  • vaihdat työpaikkaa
  • vaihdat ammattiosastoa
  • ryhdyt yrittäjäksi
  • haluat vaihtaa tapaa, jolla jäsenmaksusi maksetaan (voit maksaa jäsenmaksun itse tai työnantaja voi maksaa sen suoraan palkastasi)
  • jäät eläkkeelle
  • muutat toiselle paikkakunnalle
  • lopetat työnteon tietyksi ajaksi tai kokonaan.

Osoitteenmuutos


Kun muutat, tee heti virallinen osoitteenmuutos. Silloin osoitteesi on oikein Teollisuusliiton jäsenrekisterissä. Osoitteenmuutoksen voi tehdä verkossa osoitteessa www.muuttoilmoitus.fi. Sivu ei ole selkokielinen.

Suojattu sähköpostiviesti

Suojattu sähköpostiviesti tarkoittaa viestiä, jonka voit lähettää vain henkilökohtaisen linkin kautta. Käytä suojattua sähköpostia, kun viestissäsi on tärkeitä henkilökohtaisia tietoja, kuten henkilötunnus tai pankkitilin numero.

Näin lähetät Teollisuusliitolle sähköpostia suojatulla yhteydellä

Rekisteröityminen

Ensimmäisellä kerralla sinun täytyy rekisteröityä osoitteessa teollisuusliitto.securemail.fi. Sivu ei ole selkokielinen.

Kun olet rekisteröitynyt, saat sähköpostiisi henkilökohtaisen linkin. Sinun täytyy tunnistautua tuon linkin kautta, jotta voit lähettää suojattuja viestejä. Suojattu viesti on turvallinen viesti, jota ulkopuoliset eivät pääse lukemaan. Siksi suojatussa viestissä voi kertoa myös henkilökohtaisia asioita.

Linkki toimii 30 päivän ajan siitä, kun olet rekisteröitynyt. Jos linkki ei toimi tai se katoaa, tilaa uusi osoitteesta teollisuusliitto.securemail.fi. Sivu ei ole selkokielinen.

Viestin lähetys

Avaa henkilökohtainen linkki sähköpostissasi. Linkistä aukeaa lähetysikkuna, jossa voit luoda sähköpostin ja liittää liitteitä.