Hyppää sisältöön

Soppi

Verkkokauppa Soppi

Soppi on Teollisuusliiton oma verkkokauppa. Sopista voit ostaa esimerkiksi erilaisia tarvikkeita ja vaatteita.

Jokaisesta tuotteesta on kuva, hinta, esittelyteksti ja tieto, kuinka monta kappaletta tätä tuotetta on kaupan varastossa. Melkein kaikki Sopin tuotteet on tehty Suomessa tai Euroopassa. Sopin tuotteet ja kaupan on tehnyt Teollisuusliitolle Innoflame Oy.

Näin ostat Sopista

  • Jos olet Teollisuusliiton jäsen, tee ostokset Teollisuusliiton jäsenten Soppi-kaupassa. Sivu ei ole selkokielinen.
    Kun ostat Sopista, sinun täytyy maksaa ostoksesi heti pankki- tai luottokortilla. Tavallisesti saat ostoksen Postin noutopisteeseen muutaman arkipäivän aikana.
  • Jos olet ammattiosaston edustaja, tee ostokset Teollisuusliiton ammattiosastojen Soppi-kaupassa. Sivu ei ole selkokielinen.
    • Ammattiosaston puheenjohtaja ja sihteeri voivat ostaa ammattiosastojen Soppi-kaupasta. Heillä täytyy olla tunnukset kauppaan. Tunnukset voi tilata Tuukka Ylöseltä: sähköpostiosoite tuukka.ylonen@innoflame.fi, puhelinnumero 040 583 5893.
    • Ammattiosastot maksavat ostokset laskulla.
    • Yleensä ostokset saapuvat muutamassa arkipäivässä. Voit valita myös maksullisen pikatilauksen. Silloin ostokset saapuvat 1–2 arkipäivässä.
    • Tarkista aina, että asiakastietosi ovat oikein, kun tilaat Sopin kautta.

Soppi-verkkokauppa ei ole selkokielinen.